cégér pályázat szőlő

Cégér 2016 – Alkotói pályázat

2016-ban újraindult a Cégér – Jó bornak tervezz címkét! borcímke tervező pályázat a SPAR Magyarország támogatásával!  Főnyeremény egy 400 000 Ft értékű SPAR vásárlási utalvány volt!

2012-ben a Hybridart Management azzal a céllal hirdette meg a Cégér – Jó bornak tervezz címkét! alkotói pályázatot, hogy új együttműködéseket indítson el a kis és közepes borászatok és grafikusok között, új platformot nyisson a magyar kreatív ipar területén, és egyben segítse a kisebb hazai borászatok piaci érvényesülését.

Az évente kiírt versenyre minden alkalommal több száz borcímke terv érkezett. A szakmai zsűri által kiválasztott legjobb tíz tervezőnek a második fordulóban már a programba bevont borászokkal közösen kellett kialakítaniuk egy-egy borfajta új arculatát. Az eddigi évek során sikeres kooperációk jöttek létre a borászatok és grafikusok között, a legjobb munkák pedig egy utazókiállítás keretében mutatkozhattak be Magyarország több nagyvárosa mellett Rómában, Berlinben, Párizsban, Pozsonyban, Varsóban, Helsinkiben, Brüsszelben, Zágrábban és New Yorkban.

2016-ban a SPAR Magyarország támogatásával keresték azokat a grafikusokat, akik új arculatot, cégért terveztek a programban részt vevő borászatok borainak.

Az első fordulóban, a Bock Albus fehér félszáraz 0,75L bor újragondolt címketerveit várták a jelentkezőktől, a második fordulóba továbbjutó 9 fiatal grafikus pedig egy fehér, egy rozé és egy vörös „SPAR válogatás bornak” tervezhetett új címkét. A legjobb három címketerv és a velük ellátott borok a SPAR Magyarország üzleteiben is megtalálhatók voltak.