A Cégér Ab Ovo pályázat a Forum Hungaricum Nonprofit Kft. által kiírt „CÉGÉR” címketervezési pályázat „kistestvére”. Az AB OVO pályázat célja elsősorban országmarketing, országimázs építés, a nemzetközi figyelem felhívása Magyarországra és annak értékeire a borokon és a művészeteken keresztül.
A pályázat tartalma:
Hat kifejezetten kis mennyiségben, de világszínvonalon bort termelő borász felkutatása az országban a pályázat keretén belül. A bíráló bizottság által kiválasztott nyertesek „országimázs csomag”-ot kapnak. A kiválasztott 6 nyertes borhoz (2 vörös, 2 fehér, 1 rozé és 1 borkülönlegesség) progresszív grafikusok készítenek egyedileg tervezett, sorszámozott címkéket, melyekről magyar képzőművészeti alkotások fognak visszaköszönni. A teljes csomagot 2014-ben a világ több pontján külképviseleteken, magyar kulturális intézetekben, fesztiválokon, vásárokon Carton Hungaricum néven mutatták be.
Megszületett ezek után a Cégér pályázat szakmai zsűrijének döntése. A nyertes címke Radmiszky Anna munkája lett, amelyet a Ruppert pincészet Cabernet Franc borának tervezett. A nyertesnek nagy gratuláció utólag is!