lány ül a Chipotle étteremben

A Chipotle kockázatos ám sikeres húzása

Chipotle komoly kockázatot vállalt, amikor a múlt hónapban megemelte a menüárakat, de most úgy tűnik, hogy a döntés megtérül.

 

A vállalat új, az Entrepreneurnak eljuttatott eredményjelentése szerint a gyors alkalmi üzletlánc a második negyedévben óriási 38,7% -os növekedést mutatott a 2020-as II. Negyedévhez képest, a bevétel 1,9 milliárd dollár volt a 2021. június 30-án véget ért negyedévben.

A társaság éttermi szintű működési piaca a legmagasabb volt 2015 harmadik negyedéve óta.

Szintén figyelemre méltó volt a vállalat lenyűgöző 10,5% -os növekedése a digitális értékesítésben, amely az éttermek közötti értékesítés közel 50% -át tette ki. „A digitális eladások valamivel több mint fele a megrendelés előtti tranzakciókból származott, mivel a vendégek egyre inkább értékelik a csatorna által kínált értéket és kényelmet” – mondta a társaság.

Ezeket az online megrendeléseket részben a Chipotlanes hajtotta végre – a vállalat drive-thru sávjai, ahol az ügyfelek előre mobil vagy digitális megrendelést adhatnak le és átvehetik az ablaknál. Ezeknek a sávoknak a hozzáadása olyan kezdeményezés volt, amellyel a lánc az év elején megduplázódott a világjárvány közepette.

„A Chipotle második negyedéves eredményei rámutatnak márkánk és embereink erejére, mivel növekvő lendületet mutattunk az üzletben” – mondta Brian Niccol, a Chipotle elnöke és vezérigazgatója a Entrepreneurnak adott nyilatkozatában. „Továbbra is bízunk kulcsfontosságú növekedési stratégiáinkban, és úgy gondoljuk, hogy ezek segítenek elérni következő célunkat, a 3 millió dolláros átlagos egységmennyiség elérését az iparág vezető befektetett tőkearányos megtérülésével, amely javul, miközben folytatjuk a Chipotlanes felvételét. Az erős éttermi szintű közgazdaságtan és a jelentős éttermi növekedés lehetővé teszi számunkra, hogy hosszú évekig optimalizáljuk a jövedelemhatalmat.”

A digitális megrendelésre való áttérés egy olyan vállalat számára kedvez, mint a Chipotle, ahol a megrendelések mind készen állnak, lehetővé téve az ügyfelek számára, hogy egyszerűen rákattintsanak a kívánt összetevőkre és opciókra a digitális menü során.

A Chipotle márciusban egy kizárólag digitális quesadillát is bevezetett az étlapjába, amelyet a rajongók évek óta a „titkos menüben” választottak, mire az étterem végül állandóvá tette.

A múlt hónapban arról számoltak be, hogy a cég 4% -kal emeli az étlap árait, hogy megkísérelje megtéríteni a vállalat munkabérek emelésének költségeit óránként 15 dollárra.

A járvány miatt az egész iparágban tapasztalható élelmiszerhiány részben felelős az élelmiszeráremelkedésekért, különösen a Chipotle-hez hasonló étteremláncok esetében, amelyek helyi eredetű és bio alapanyagokból dolgoznak.

A társaság 56 új éttermet rendelt a második negyedévben, és ötöt bezárt, ezeknek az éttermeknek több mint 80% -a Chipotlane-t is tartalmaz. A társaság arra törekszik, hogy még legalább 200 étterem megnyíljon 2021 végéig.