Egy lakberendező bloggerek körében végzett közelmúltbeli felmérésben a részmunkaidős bloggerek 100%-a azt mondta, hogy a blogját teljes munkaidős bloggerré kívánja bővíteni.
Ezt a szakadékot pedig úgy lehet áthidalni, ha több pénzt keresünk a blogírással.
A pénzkeresés az egyik legnehezebb feladata a blogírók számára, még akkor is, ha nagyszerűek az írásaik, nagy követőbázissal rendelkeznek, és nagy mennyiségű a forgalom a weboldalukon.
Lakberendező bloggerként pénzt keresni soha nem egyik napról a másikra történik, idő és erőfeszítés kell, hogy az írók megtalálják a számukra megfelelő módszert.
Míg a WordPress blogok például fantasztikusan alkalmasak a lakberendezők számára, hogy kipróbálják, hogy mennyire megy nekik a cikkírás, ha pénzt akarnak keresni, akkor több mint valószínű szükség lesz saját domainre.
Tény, hogy minél nagyobb a forgalom a lakberendezős blogon, annál könnyebben kereshet több pénzt a blogírással. Ez azonban nem minden és a vége. A látogatók elköteleződése sokkal fontosabb, mint a szám. Havonta mindössze 1000 látogató, aki folyamatosan visszatér, szeret mindent, amit írunk, és rákattint a termékajánlásra, mindig jobb lesz, mint a havi több ezer látogató, akik olvasgatnak, nem lépnek interakcióba, elmennek és soha nem térnek vissza.
Végül pedig egy elkötelezett lakberendezést kedvelő emberekből álló e-mail lista rendkívül hatékony eszköz pénzkeresetre. Ezek az emberek azért iratkoztak fel az Ön e-mail-listájára, mert nagyra értékelik a lakberendező stílusát, tudását, az írásait, az ajánlásait, és a jövőben akár majd a termékeit is.