Cégér bortréning a döntősöknek
Cégér bortréning a döntősöknek

Június 15-én, a döntőbe jutott grafikusoknak szervezett bortréninggel elindult az idei Cégér második fordulója. A tervezőknek a SPAR válogatásban szeptembertől megjelenő Szöllősi Pince - Misi cuvée (fehér), Dúzsi - Merlot rozé és Gere Zsolt - Cabernet franc – merlot cuvée (vörös) boroknak kell új címkét készíteniük.

A tréningen Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője köszöntötte a döntőbe jutott tervezőket és röviden beszélt az idei projektről, majd Elek Ágnes, a SPAR borbeszerzője beszélt a SPAR Válogatás borokról, „stratégiájukról”, marketing szempontokról, majd a hazai borvidékeket, borfajtákat Fejes Botond, a Bortársaságtól ismertette meg a tervezőkkel. Zárásképpen pedig Ipacs Géza, grafikus, designer beszélt a borcímketervezés fortélyairól.