Cégér 2016 - Alkotói pályázat
Cégér 2016 - Alkotói pályázat

Idén újraindul a Cégér – Jó bornak tervezz címkét! borcímke tervező pályázat a SPAR Magyarország támogatásával!  Főnyeremény egy 400 000 Ft értékű SPAR vásárlási utalvány!

2012-ben a Hybridart Management azzal a céllal hirdette meg a Cégér - Jó bornak tervezz címkét! alkotói pályázatot, hogy új együttműködéseket indítson el a kis és közepes borászatok és grafikusok között, új platformot nyisson a magyar kreatív ipar területén, és egyben segítse a kisebb hazai borászatok piaci érvényesülését.

Az évente kiírt versenyre minden alkalommal több száz borcímke terv érkezett. A szakmai zsűri által kiválasztott legjobb tíz tervezőnek a második fordulóban már a programba bevont borászokkal közösen kellett kialakítaniuk egy-egy borfajta új arculatát. Az eddigi évek során sikeres kooperációk jöttek létre a borászatok és grafikusok között, a legjobb munkák pedig egy utazókiállítás keretében mutatkozhattak be Magyarország több nagyvárosa mellett Rómában, Berlinben, Párizsban, Pozsonyban, Varsóban, Helsinkiben, Brüsszelben, Zágrábban és New Yorkban.

Idén a SPAR Magyarország támogatásával keressük azokat a grafikusokat, akik új arculatot, cégért terveznek a programban részt vevő borászatok borainak.

Az első fordulóban, a Bock Albus fehér félszáraz 0,75L bor újragondolt címketerveit várjuk a jelentkezőktől, a második fordulóba továbbjutó 9 fiatal grafikus pedig egy fehér, egy rozé és egy vörös „SPAR válogatás bornak” tervezhet új címkét. A legjobb három címketerv és a velük ellátott borok ősztől a SPAR Magyarország üzleteiben is megtalálhatók lesznek.