Cégér pályázat győztes - 2016

Az idei eredményhirdetésre a SPAR partnertalálkozói vacsoráján került sor.
A döntőbe jutott tervezők közül Prell Norbert, Csility Tamás, Koroknai Kira és Hidvégi Anna címketervei valósultak meg, és kerültek a polcokra.

A fődíjat Prell Norbert nyerte, a köznöségdíjat pedig Kornoknai Kira és Hidvégi Anna vihette haza.

Gratulálunk a győzteseknek!

Cégér bortréning a döntősöknek

Június 15-én, a döntőbe jutott grafikusoknak szervezett bortréninggel elindult az idei Cégér második fordulója. A tervezőknek a SPAR válogatásban szeptembertől megjelenő Szöllősi Pince - Misi cuvée (fehér), Dúzsi - Merlot rozé és Gere Zsolt - Cabernet franc – merlot cuvée (vörös) boroknak kell új címkét készíteniük.

A tréningen Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője köszöntötte a döntőbe jutott tervezőket és röviden beszélt az idei projektről, majd Elek Ágnes, a SPAR borbeszerzője beszélt a SPAR Válogatás borokról, „stratégiájukról”, marketing szempontokról, majd a hazai borvidékeket, borfajtákat Fejes Botond, a Bortársaságtól ismertette meg a tervezőkkel. Zárásképpen pedig Ipacs Géza, grafikus, designer beszélt a borcímketervezés fortélyairól.

Cégér 2016 - Alkotói pályázat

Idén újraindul a Cégér – Jó bornak tervezz címkét! borcímke tervező pályázat a SPAR Magyarország támogatásával!  Főnyeremény egy 400 000 Ft értékű SPAR vásárlási utalvány!

2012-ben a Hybridart Management azzal a céllal hirdette meg a Cégér - Jó bornak tervezz címkét! alkotói pályázatot, hogy új együttműködéseket indítson el a kis és közepes borászatok és grafikusok között, új platformot nyisson a magyar kreatív ipar területén, és egyben segítse a kisebb hazai borászatok piaci érvényesülését.

Az évente kiírt versenyre minden alkalommal több száz borcímke terv érkezett. A szakmai zsűri által kiválasztott legjobb tíz tervezőnek a második fordulóban már a programba bevont borászokkal közösen kellett kialakítaniuk egy-egy borfajta új arculatát. Az eddigi évek során sikeres kooperációk jöttek létre a borászatok és grafikusok között, a legjobb munkák pedig egy utazókiállítás keretében mutatkozhattak be Magyarország több nagyvárosa mellett Rómában, Berlinben, Párizsban, Pozsonyban, Varsóban, Helsinkiben, Brüsszelben, Zágrábban és New Yorkban.

Idén a SPAR Magyarország támogatásával keressük azokat a grafikusokat, akik új arculatot, cégért terveznek a programban részt vevő borászatok borainak.

Az első fordulóban, a Bock Albus fehér félszáraz 0,75L bor újragondolt címketerveit várjuk a jelentkezőktől, a második fordulóba továbbjutó 9 fiatal grafikus pedig egy fehér, egy rozé és egy vörös „SPAR válogatás bornak” tervezhet új címkét. A legjobb három címketerv és a velük ellátott borok ősztől a SPAR Magyarország üzleteiben is megtalálhatók lesznek.