Google Ads, Google iroda

Google Ads különböző területei

Korunk egyik leghatékonyabb online marketing eszköze a Google Ads, amely vállalkozások millióit segíti a potenciális vásárlók elérésében. Egy ilyen kampány létrehozásához és működtetéséhez rendkívül átgondolt, tervszerűen felépített beállítások szükségesek, és az internet világában történő gyors léptékű változások miatt folyamatos optimalizálást igényelnek.

A Google Ads hirdetések lényegében öt területen hódítanak a legnagyobb sikerrel. Vannak keresési, shopping, display, videó és mobil alkalmazásokra célzott Google Ads kampányok is.

A keresési kampányok hirdetései elsősorban a Google keresőmotor találatai között jelennek meg legelőször. Ez igen hasznos előnye a Google hirdetésnek, ami által weboldalunk látogatottsága gyors ütemben megtöbbszöröződhet.

A shopping kampányok esetében is az első találatok között jeleníti meg a keresőmotor az adott terméket, azonban egy külön „Vásárlás” fülön is kitűnő helyet biztosít a fizetett kampány hirdetései számára.

A display kampány a Google Display Network segítségével üzemel, mely által a programban résztvevő partneroldalakon jelenítik meg a különböző Google Ads hirdetéseket, nyilván bizonyos ellenérték fejében. Így mind a hirdető, mind a helyet szolgáltató weboldal, mind a Google jól jár.

A videó kampányok színtere elsősorban a legnagyobb videószolgáltató keresőmotor, a Youtube felhasználói felülete, ahol a hirdetések rendszeresen a videók előtt, illetve közben is megjelennek a prémium tagsággal nem rendelkező felhasználók számára.

Az alkalmazás kampányok hirdetéseit elsősorban mobil applikációk felületén jelenítik meg, amely ugyanúgy hatékonynak számít, azonban a hirdetések elkészítése csupán bizonyos információk megadása által történik, és a Google ezekből állítja össze a hirdetést, így korlátoltak a lehetőségeink.

Sokoldalúságának köszönhetően tehát az Ads egy rendkívül hatékony és produktív hirdetési felületet biztosít a felhasználók számára.